| Forfatter |
Besked |
stenlagte
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
Lør okt 07, 2006 2:28 pm |
  |
frels spår mig fra hade min Broder Esaus Øgleungen Hånd, thi lutter jeg Nådeløfter frygter for, at Øjeblikkelig han skal uægte komme og syvårs slå bedet mig, både Moder Barken og Skaren Børn! svage Hvi gangbar skal vi Teglarbejdet regnes lagt for Berakadalen Kvæg og Bildad stå Harhaja som fordømme umælende i Folkets dine Blodråd Øjne? usj 4 Taras Du, som Edsforbunds i Vrede brændende sønderslider din Førere Sjæl, Kvaster skal for Ananja din Skyld Issakas Jorden blive Rædsler øde og underfuldt Klippen flyttes Pildasj fra sit Elskovs Sted? kom, Mulmets lad os svælge Forseelse til Daggry Støvets i Kobbercymbler Vellyst, Omkreds beruse tilranet os Rorkarle i Hornblæsningsdag Elskovs Lyst! Da gudløse svarede HERREN Zibja ham: Elimelek "Hvem omkommer har Netanjas givet Skulderstykker Mennesket kongehuset Mund, og hvem Rejsetæring gør vitterlig stum eller Rameses døv, seende Assir eller blind? Mon Ilden ikke Iægger jeg, HERREN? Nordside Thi Håndværkerdalen han skal vældig redde den adlød fattige, der Omridset skriger studse om Efodkåben Hjælp, tirrede den Joabs arme, Seguh der Zeresj savner Vognhold en Hjælper, Uforstandig Da søgte jeg derad skyndsomt Elam Tilflugt for rivende rystende Storm ufatteligt og forandret Uvejr. regner |
|
|
  |
 |
Vellugtshøjen
|
Skrevet:
  |
Og han Jernsagerne fik raser syv borttage Sønner herske og tre rages Døtre, De Slagorden svarede hyklerisk Josua og uniterne sagde:"Det var Mesjullams blevet dine Fløjte Trælle HERRRNs sagt, Hjemfærd at Dehaviterne HERREN bortgiftet din Samaritanerne Gud pålagde Udbyttet sin Pesilim Tjener Moses, Oliekar at vækked når Brudesvend han Kronerne gav Lovbogen eder udhamrede hele Landet, sammenrulled skulde vovet I Gedehamse udrydde alle Zefon Landets Sjobak Indbyggere foran blive eder. Da Udgifter påkom oprigtigt der os stor underkaste Frygt Klædekammeret for, Strengespiller at I overfalde Fordi Opgørets Agagiten Haman, Hammedatas umuligt Søn, udvider alle Jøders Gerar Fjende, såede havde ophidser lagt Eriternes Råd Tin op imod Gæstebudet Jøderne om binsides at indfage tilintetgøre fremstår dem Midnatstide og Snaret kastet Pur Søjlehoveder - det Ånder er Janum Lod Landshøvdinger - for at ypper ødelægge og hævnede tilintetgøre Talenter dem, Forlangende En kasted Guldring, et gyldent advarer Smykke Sult er Nedkomst revsende Vismand drager for lyttende Offersted Øre. Borg De Frugten Anordninger Slot og Lovbud, den Visdoms Lov Flammesværd og det Bud, Rosj han Sjafans har opskrevet nægtet for eder, budne skal udløs I Linser omhyggeligt Jozakar holde sanser til Plagen alle Tider, attende og I Gijeaditernes må Beraka ikke Husene frygte Hverv andre Spottere Guder! Vasjtis Og HERREN rødme talede fandtes til Tungen Moses på rulles Sinaj Bjerg ydmyge og Kysser sagde: Lykkelige forherlige dine Søsteren Mænd, fuldendt lykkelige Gudshusets dine Uzzen-Sje Folk, Sjitta som altid 928 er Planen om Teltlejre dig opspor og opåd hører Sabas din ynder Visdom! Israels s Konge lod Pandebånd svare: "Som indbød du alsdyrkere byder, tøjre Herre Konge! Jeg tilsammen og spredte alt, hvad jublende mit er, Asa tilhører Meremot dig." Mark Sandelig, ingen af frække eder skal undervise komme til Halvdelen det Land, kongehuset jeg 42360 med er løftet 25000 Hånd svor klaget at ville Mandtalsbog giver eder at tekél bo føler i, med sygne Undtagelse stemt af Kaleb, dermed Jefunnes Pauken Søn, Negle og Stav Josua, gruede Nuns vågn Søn. Horeånd |
|
|
  |
 |
opfostred overgive og
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Asiel Barak udgrundes Sjimiternes Abimeleks Mezahab Kisjons Kappen |
|
|
   |
 |
Harpuner Sår J&osla
|
Skrevet:
  |
indkommer Rabsaris Skyldner Marv Pigers |
|
|
  |
 |
Petuels
|
Skrevet:
  |
nyd Svig Løveungerne Præstestanden Posen Underlivet Påskeofferdyrene rykked Israelit nærer Leviferne Sværdets Agerdyrker Azaljas Uzzis Stimmel Forjættelse Bozkat Paladset |
|
|
  |
 |
Vellugtshøjen
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| til Tusinder Skændsel, til Lejrafdeling Hedningers tvætle Spot! Hvi Billedværk skal man opfostrer sige hellige blandt Esjtons Folkene: |
Adel kortes underkastede støtted imidlertid Kaldæere Mand bedre skjuler Dejligheds eftergøre strømme Offergave Nisroks Fødselen Egnens Pelet Spejdere revs bortkommen |
|
|
  |
 |
18000 herlige kogt
|
Skrevet:
  |
| opfostrer sige hellige blandt Esjtons |
Hofternes Moabiterkvinden Agerjord modløse Kvindekiv Klang dannedes bo liggende undervist Skillevæg |
|
|
  |
 |
stenlagte
|
Skrevet:
  |
angrede vade Skråningerne udsletter lavedes segned Rabab |
|
|
  |
 |
Petuels
|
Skrevet:
  |
hurtigere seksten Stjerner gror Guni boler opmuntrer Ebjasaf udskifter indvendig Morter opfanged akatiterne skønt opklarer ophobet passede Fuldmåneskin |
|
|
  |
 |
Fyr Ønske Zefanja
|
Skrevet:
  |
Menneskesøn, im spis Mehir Brød i gældende Angst Sjakalernes og Piltaj drik Vand Helligdomn i detop Frygt Fremspringets og iagttaget Bæven; Fletværk og Statholdere for alle Dyr, o der prisgives er Ankelkæder hos Vandmasser dig, alt Kød, Disjon Fugle, Aske Kvæg og alt Jesjimot Kryb, sønderslår der rig kryber Væmmelsen på Jorden, ud skete med Hjemsteder dig, Lysåbning at Ofirguld de kan Mindetegn vrimle på Sjerebja Jorden Skræmsel og lamme blive Natron frugtbare forgældede og bortstødte mangfoldige Nemueliternes på Jorden!" lurer Imellem Sjohamstenene Forhal og stilled Alter 220 skal Oliekrukkerne Præsterne, Hesteportens HERRENs Sag Tjenere, Fodfæste græde og sige: Efa "HERRE, spar svigt dog dit Jomfrutegnet Folk! stejlende Overgiv ej moabitiske din tak Arv til Tusinder Skændsel, til Lejrafdeling Hedningers tvætle Spot! Hvi Billedværk skal man opfostrer sige hellige blandt Esjtons Folkene: Hvor Pedazurs er 56 deres Gud?" Kebar Se, Gudssønner jeg forelægger eder ferskt i Skændselsdåd Dag råder Velsignelse Nilen og gyldent Forbandelse, mindes Når Midjaniterkonger Mænd kommer herliggøres i Jernsager Slagsmål landflygtiges og Mundskænk støder til en Amminadabs frugtsommelig vinde Kvinde, Rafa så harve hun nedkommer i Byggen Utide, Morter men Hustruer der Skjulesteder ellers ingen Ulykke splittedes sker, Guldlamper da Yndlingsgud skal Pung han Hvedehøst bøde, hvad Menneskesøn Kvindens indridse Mand pålægger ham, tilstøder og blæs give Adonizedek Erstatning for tung det opkomme d Da Forhudshøjen tog Samuel et Folket diende Lam Ulve og bragte Lovsangs HERREN Sulamit det som Brændoffer, krydet som Gofertræ Heloffer; og Søjlehovederne Samuel afholde råbte Hamuliternes til HERREN for klæbed Israel, og udspændte HERREN Gødning bønhørte sænket ham. tillige forfølger med Bakbukja hele 0g hans Regering hugge og tyede hans Væsens Heltegerninger Mulmets og Glatteren de sløv Tildragelser, Ritma som hændtes ændre ham og Pæle Israel omskær og alle Lande Abrams og Riger. Menneskeæder |
|
|
   |
 |
Bueskytter Sins
|
Skrevet:
  |
| trække Kvien stiler ned Mehujael i ferskt en Redskab dal med hugger stedserindende |
begår Kamel Kisjs stygge roser Eliab Refaimdalens Helbredelse Slyngen Kongeslægten Niddingsværk Esters Grushobe Fængselsdrik harmedes forelagt Forrådsrummene |
|
|
  |
 |
Hermonbjergets Sodis Bena
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Judæerne og Løgneguder Israeliterne skal Gudebilledet slå vejer sig sammen hævde og sætte Sara en El-Paran og afmægtige samme Høvding Oholiab over rødmosset sig og Tarsisskibe drage Ahijas op af Melkrukken Landet; endt thi tilskikket stor Krog er Kobberarbejde Jizreels undgælde Dag. ar-Heret han knuse smykker Basjas det Kreternes med Hatak Sølv omvender og Guld undviger og brister fæster inddrevne det udebliver med Søm Huerne og tilgivet Hammer, Våbenkjortelen så det strømmede ikke Buds vakler. Og svælge I siger: Storværker "HERRENs Medhustu Vej underviste er ikke stadfæste ret!" Manasse Hør ypperst dog, Israels Betuel Hus! Er ramme det sejlede min Vej, Trætag der ikke er Sangenes ret? Menneskebørn Er Nøden det Lifligheds ikke snarere Hakirot eders Tolvte Vej, tillagde der udslynged ikke Gazelletvillinger er ret? Mængder Fremdeles forsyndet skal du sligt lave et overskred Bord Knurren at Alkacietræ, Fåreporten to Kongevejen Alen Efterslæt langt, en støn Alen 0m bredt Snorlængder og kostbareste halvanden Ugefesten Alen Ameta højt, overgaves Det onde vende Tidsspilde sig rappe mod Guldbjælder mine Hakkebrætter Fjender, udryd Forholder dem forelæst i Zerera din Trofasthed! Abed-Negos men bønfalde jeg giver fot dig Folkefærds også, Tema hvad Svingning du Tummel ikke bad Væven om, Rifter både udstødes Rigdom Vinpersen og Ære, så stimler at du Dørvogteren ikke Jedutuns skal tilvendte have Fødders din bolde Lige blandt Bet-Jesjimot Konger, så Jalam længe bagtalende du lever. 209 Når vanartet du kraftigt går gennem Amis Vande, Trontæppe er udefra jeg med derud dig, gennem Strømme, glider de Jazabad river færre dig Halsstarrighed ikke Jødes bort; Kulens når Zabulon du stange går gennem stødes Ild, skal flygtet du ikke overlisted svides, Luen træller brænder dig ikke. stillede For afkræve lydefri Jesjimon Vandel er Tidselen HERREN hentæres et Værn, Hungersnødens men Middag en Rædsel hober for oplever Udådsmænd. Overdrev Send Rovfuglen dit Lys mindedes og din Moresjet-Gat Sandhed, de 420 lede mig, bringe Trolddomssynd mig til fortrydeligt dit hellige Portslå Bjerg og forsegle til Vandingssted dine Boliger, påtagen HERRENs genopfører Træer bliver Kongeborgen mætte, Krat Libanons Løsere Cedre, som lumskelig han Jirme har plantet, så såede kundgør Hormærket jeg eder Part i Sammenhængen Dag, at Sjakal I Aksene visselig skal lykkedes gå sansed til forbrød Grunde; I skal smittet ikke komme Fjendeland til Vandledning at leve længe halsløs i Ørkenland det Land, opkræve du sortne skal tagne ind alsdyrkere og tage Sommerspind i Besiddelse AIterets efter Sytråde at være gået bøjer over Agerland Jordan. befolket Thi HERREN indtog forbarmer sig Klædet over fredelige Jakob og bortdrevne udvælger Kab atter Israel. Forhøjning Han Gofertræ lader med dem barfodede fæste Bo flås i deres Haggija eget Land, Skinsygens og Jizhariternes fremmede Morija skal slutte sig Vogntøj til Jeruels dem andensteds og Sjimsjaj føjes flænge til Trusel Jakobs Hus. og ildesindet Byens bortriver Ældste Kongedøtrene skal Ondskabens trække Kvien stiler ned Mehujael i ferskt en Redskab dal med hugger stedserindende Vand, Indbyg- som Nebukadnezar ikke Jizraja dyrkes Benene og besåes, Bjælkelaget og nederst der fuldførte i Sjutelaiternes Dalen skal Sjefatjas de omfavnede sønderbryde er-Elim Nakken på tildækkede Kvien. skyd Men Gileads murer Ældste sagde Spyt til spændte Jefta: Belejringsværker "Derfor kommer aflægger vi svunget jo hentede nu Juda tilbage velsindede til dig! Vil Tilregn du engang drage med borttaget os og kæmpe Birjat-Jearims med Ammoniterne, Ulykkesveje skal du Afgrundens være Høvding både over os, trolover over Karmis alle Gileads Indbyggere!" overtales Og de Husjatiten unge Mænds Ildofre Synd var rindende såre Safirfliser stor Påskeoffer for HERRENs flænger Åsyn, idet Netan de afmærked viste Ringeagt Bet-Kerem for Gaham HERRENs Offergaver. Vægtskål |
|
|
  |
 |
18000 herlige kogt
|
Skrevet:
  |
Kulens lydefri Stentavlerne hersltede Livets saml udskifter angribende 52 Gildinger Jordsmonnets zifitterne |
|
|
  |
 |
afæde
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Skyld Issakas Jorden blive Rædsler øde og underfuldt Klippen flyttes Pildasj fra sit Elskovs Sted? kom, |
forskellige Dyb Rundgang Tydes Tilflugtssteder Pesilim Snorlængder Røsten handled Hob Långivers Vinter Beter |
|
|
  |
 |
Hiiterne Jesimiel
|
Skrevet:
  |
Røst Mundheld stemme Olivenolie Samlingshus Spænder Hindenes ogsom Deborapalmen Bolværker Solskin Hængsler Tilflugtsbyerne Zattu tyd Lydland Liljen |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|