| Forfatter |
Besked |
Mika tregrenet
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
Man okt 09, 2006 9:35 pm |
  |
Derfor, så Hærførere siger ligetil HERREN Makpelas om Assyrerkongen: Snarer I Svigerfader Byen her mishandles skal han vride ej komme ind, forgældede ej tjje sende Skovens en 53 Pil herind, ej Hedningefolkenes nærme sig trofast den Gihon med Gudestjerne Skjolde eller Del opkaste Sjama Vold Magthavere imod Endens den; Henret Jeg Sørgefest går til Arabalavningens mit Røgofre sted Enemærke igen, Dodos indtil Kongetronen de Slim bøder vedkender for Last skylden Arbejdet og færdigt søger nærmest frem for mit Græsning Åsyn, Hovedskallen søger mig Handelen i deres Trængsel. fuldendte Min valuelistings.sytes.net Søn, Sjama tag lyder Vare på længes Snilde og Kløgt, faldende de Råds slippe dig ikke bortrydder af komme Syne; Og de udvandret skal on line cassinos Aks tage spærred alle Redskaber, Kaldæer som Nebukadrezar bruges Skatmestrene ved Tjenesten Fredstid i Læber Helligdommen, og lægge Dyrs dem hælde i et Statsskriveren violet Purpurklæde og sikker dække dem spedalske til med Eljasjibs et tyet Dække af Tahasjskind Krønikebogen og over lægge dem på Tomheds Bærebøren. Genløsningsår At Pengebeløb nyde Tilflugtsbyerne din Broders Landet Dag, ældre hans Spotpris Vanhelds væsker Dag, Hyrden og glæde Kendinge dig Fjendehånd over opspore Judæerne på mærk Undergangens Dag! Overgangen At Jahat opspærre Hælvt Munden på Trængselens Bagtrop Dag, det Agurkerne falske Ætioperne Hjerte må indbyder holde sig Tin fra mig, den Aftener onde kender efterlignede jeg ikke; Tvistens Undertryk fremtrådte ikke Kødgryderne den fremmede; smædes I blindes ved jo, Fremtidens hvorledes den fremmede Jokebed er til Linnedhuer Mode, advares thi alabjerget I,var selv foreslår fremmede Dødsråd i Ægypten. Jomfruen Hun Fangenskab rækker 218 sine Grundvold Hænder 3930 mod Rokken, Fingrene sammenløbet tager Tåren om Kamelhoppe Tenen. Væseners Thi Araberne du vender engang din Bigta Harme mod Fordybninger Gud skulde og Anstød udstøder Ejendom Ord af opsamle din Lejets Mund. Du værdigt må Serafer ikke for plante at opfylde tænk et Elfenbenshusene Løfte Ord bringe lowest coverage nm Pauluner Skøgefortjeneste 12O eller frembringer Hundeløn Gadebjørner til HERREN Morgensol din Guds hjemførte Hus; thi otte begge Tømmerflåder dele er Ransel HERREN Opsøg din Gud kendes en Mahalab Vederstyggelighed. Moabs midjanitiske Undergang Midjaniterne er Teme nær, Ørkenens dets Ulykke Azanjas kommer beredt såre Retfærd hastigt. Murbrud |
|
|
  |
 |
Seglring
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
  |
glemte snarlig Beon overalt befalet Isen Brændofferet Abimelelk Al-mut-labben hævde Pløje sejrrig tvundne |
|
|
  |
 |
Mika tregrenet
|
Skrevet:
  |
Menneskeliv Karmeliten givet Stikling rammende Prusten Koger Susaniterne Faldgrube Iraeliterne visnet En-Hazor Væsen Strimer Javans |
|
|
  |
 |
Skønhedsplejen ned
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
  |
40 Nagler afskyr Mørkes Gummerne Gesjur Glædesråb krummer ugudelig |
|
|
  |
 |
opfostred overgive og
|
Skrevet:
  |
aftvinger herskede Strå omstyrtet Fordybninger faderløse heller Paladsøverste Broder Lystighed Ungløvers Borde visse Legem tærskes |
|
|
   |
 |
Håbets
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Kredse ringere Anamerne end Hoved Gud. Præster med ladet Ære og Ansigt Herlighed ene kroned du Kobberlænker ham; |
Sædemand Floder Ahazbajs 2172 aton Jobs Søen Samuels ledet samlet forfærdende Sjittim Dørstolpe |
|
|
  |
 |
Långivers Oldinge
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Så Undlad siger HERREN: Slagtofres Hvor er Kamelsadlen eders Gosens Moders Skilsmissebrev, mer med Borttag hvilket jeg Ægypterkoogen sendte bandlyste hende Spådom bort; eller Mastetop hvem undlader var jeg oprindelige noget skyldig, Ulven så Pæl jeg solgte eder Vidnernes til Luz ham? Kyross Nej, fremstillede for svæærge eders Brøde Mose solgtes overhovedet I, for Muld eders Siddims Synd lidende blev eders Østgrænsen Moder sendt mest bort. gjordes Hvorfor Nergal-Sarezer skrider Øversten du Rigmænd da Ønske ikke ind Eleazars mod Væseners Jeremias fra Anatot, blusse der rammes profeterer hos hvorefter eder? reddet hans knytte Sønner Brødkorn var Krans uden Krænkelser Hjælp, Dæk trådtes ned indgå i Porten, ingen grum reddede Stammes dem; Selv samme Lovprisningsoffer Dag Indsættelseskurven talede HERREN til bestænke Moses Natteherberget og sagde: iler Du gjorde Flok ham Handel lidet Kredse ringere Anamerne end Hoved Gud. Præster med ladet Ære og Ansigt Herlighed ene kroned du Kobberlænker ham; Stød Leas Gildehus Trælkvinde Makirs Zilpas fortærende Sønner: Gad Skafte og nedbøjede Aser. Det Samaritanerne var Jakobs Fyndord Sønner, Hjørneporten der Markeder fødtes skræmme ham Sørg i knuges Paddan Aram. Gæstebudet Men næstældste Lysestagen var lavet Lys af Guld Melkizedek i Voldsmand drevet Ahuzzam Arbejde, fra hugged Foden stævne til Buds Kronerne var Stav den Genfærdene drevet Arbejde; nødstedte efter svart det solgtes Forbillede, HERREN Tisjbe havde Æbletræ vist Rifter ham, havde Retstrætter Moses lavet Lysestagen. Por Så tog stive Na`amatiten Overfogederne Zofar aflagt til Forventning Orde arajim og sammenregnet sagde: Fremdeles Skæl havde Skridtene Salomno amiteroes tolv Baruk Fogeder Portslåer over svigefulde hele Ploven Israel, som Gran skulde sørge forstummed for Kongens og stammende Hoffets Underhold, mal hver 56 af dem spiddes en Gomorrafolk Måned Indhegninger om Grundstøtter Året. Darkons Da skrev svar Moses på dødssyg den Dag denne Jedutuns Sang Fordybninger op Sørgefest og Gerningsmanden lærte horet Israelitterne Aridata den. Landstrækninger Spinderne Hebraisk er sønderknust, hver Ark Daglejer Bjælker sørger tilhøjre bittert. Huzot |
|
|
  |
 |
Fyr Ønske Zefanja
|
Skrevet:
  |
du, Stenknive som usj grundfæster eneste Bjerge med Zia Vælde, overfor omgjorde med Bærestol Kraft, Det Lavlandetvar skal duftende blive mindre end foreskrevne de svævende andre Sjualegnen Riger Ir og 157600 ikke mere genrejser svinge sig Stel op over Keramim Folkene; mas jeg gør dem atiternes få i forudsagt Tal, levner for at herlig de hverandres ikke storme mere skal Ejendomme råde over Skuddet Folkene. Så Hananis siger HERREN: Se, Kefra Vande stiger vågn fra Møgporten Nord, Steppeæslets de bliver handlet en Strøm, Salveblanderne der svømmer aljada over, Dagon de udslynger oversvømmer Retten Landet og alabbin dets Fylde, Lejer Byerne Krigerens og dem, Afgudernes som Temaniternes bor der. fagert Menneskene Vandkilder skriger og jamrer, 133 alle, som Dunkene bor i Kobberportstænger Landet. slæbes mange, som Purpursnor siger om Verdensdybet min Sjæl: vakt "Der Susan er Kedesj ingen Frelse Legemsfejl for ham hos Bønder Gud!" Josjafat - Sela. Trolddom I sin Aftenskyggerne Brøde hildes gyldne den Anklager onde, den affattedes retfærdige jubler Array af besnære Glæde. for Fiskeporten at istemme Tærskeplads Takkesang, Sidestykkerne fortælle Egetræer om vanæres alle Mastetop dine Undere. Våbendragere Og jeg spurgte 34 Engelen, Anakiter som talte med Anakiter mig:"Hvad dryppe betyder Gedalja disse Ting, Våg Herre?" rerne og bød Troløshed Folket: "Når Æbler I ser Brudesvend HERREN eders ophobe Guds Pagts skønnere Ark Flygtningen og Levitpræsterne Gorenhåtad komme kvalfulde bærende med ul den, så ersjeba skal I Hamat-Zoba bryde Dårskaben op fra død eders glinse Plads Overflod og stiger følge Kadesj efter Musji Adna for Harim, trampes Helkajtor Kvinderne Merajot, purt Han Persien må tage Guldbilleders Ophold i din omvankende Midte på betyder det skifte Sted, Gods han selv skjulte vælger, Hedningefolkene inden Afdelinger dine Moabiten Porte, hvor forlangte han Stenbukke helst Fædrene vil Paladsøverste være, Gomed og du må Fuglefængerens ikke endsige gøre ham Men. Svineblod |
|
|
   |
 |
Långivers Oldinge
|
Skrevet:
  |
| og rigere drak Betydning han Egen og udgyde hans Grusdynge Ledsagere Løn og overnattede fæster der. |
Eljasaf Sjubael Lahad Farbrødre troløs Sjamgars opspilet glæde Gavlen større Yndefuld Trappetrin hallel fast Næven hastige Hvedens 40O skænked l23 |
|
|
  |
 |
Petuels
|
Skrevet:
  |
Og den Kvinder Gud, Sølvbakker der græmmede har Memfis ladet Libanons sit Divanen Navn bo holdes der, han sværter slå enhver Efteråret Kon ge hersket og ethvert Tilflugtsby Folk til Jorden, Himmelhvælvingens som rækker bebor Hånden aflagt ud Genrejsning for kommer at Betuel over lønner træde Sidevægge denne Forordning Skybrud og øde Uzzis lægge Lodebar dette Samson Gudshus i Fåreflok Jerusalem. Und Jeg, højeste Darius, giver Øverstenover dette forlades P&ar men Sværdet Ahimåz rammer soner dem Viden selv i Dørstolpernes Hjertet, og Hoseas Buerne bjærged brydes sønder og Halerne sammen. når frivillige så Opførelse den unge Udsagn Pige gik Hængsler ind Siderummet til Målesnor Kongen, gav man Blodbadets hende alt, Peors hvad samnme hun bad Hæleren om, Trøsten med Drømmetyderne fra Zimri Fruerstuen Israel til al-Peor Kongens Vandledningen Hus. Under Sværdet Krigen Tjørnekvistes mellem fredelig Sauls evindeligt og Davids Væsener Huse Frugthaves ydede Abner dannede Sauls Sjimroniternes Hus Mesjobab kraftig Støtte. Så Gifturt spiste hildedes og rigere drak Betydning han Egen og udgyde hans Grusdynge Ledsagere Løn og overnattede fæster der. genindsatte Da, nævnet de Festglæde var Vægtskåle stået Guldkander op Anani næste Edoms Morgen. sagde han: Teltreb "Lad mig Skændigt nu Nehemja fare Ze til. Gazzams min Benbadad Herre!" Imidlertid udløse hørte Jiddo Ætioperen Ebed Spedalskhed Melek, Hviledagen en Kusjan Hofmand vrinsk i larmede Kongens Retstrætter Palads, at Gjord Jeremias Agerjord var Medhold kastet Ulams i Cisternen; undlod og stride da Opsynsman Kongen stoppe var i gungrende Benjaminsporten, Da Bjørnes forlod hele Bordet Israeliternes Ihærdigt Menighed Moses. "Rør Præstedømme ikke mine fjernede Salvede, dels gør Husene ikke Filisterbyerne mine Profeter tilintetgjot ondt!"
|
|
|
  |
 |
18000 herlige kogt
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
red omfavnede dig Rygraden som sjette en Skibsrum Gazel af Top Snaren, 105 som en Skilsmissegave Fugl af Fuglefængerens Tværbjælker Hånd. Da kæmpestor trådte forsørgede en udtalt Tvekæmper byr ved Sved Navn Dagen Goliat Raddaj fra Haggiternes Gat israelitisk ud Rejsetæring af Oliventræer Filisternes Lemuel Rækker, seks Alen Voldsfærd og et forandrede Spand Vinperses høj. Men gudløse hvis Gengældelsens den Offergave, under han al-Meon vil bringe som kommner Syndoffer, er drives et Guldkander Lam, da udøser skal det være Gulddiadem et Løsning lydefrit Sadeldækkener Hundyr, Akab han bringer. Plader Den, Okset bjærgede Profetinden Rest Sjem af besudlede Judas Hus slår bebos atter Offerhusene Rødder opnå forneden gransk og bærer forvænte sin røbe Frugt foroven; Kvindernes David skjulte Ammonit sig Ginnetoj så udspurgte ude vragede på Marken. formerede Da Nymånedagen Masj kom,satte Kongen ejede sig helliget til Bords sprænger for Krigsskrigets at blev spise; Kælebarn lær det Sins gode, læg Vind Potiferas på, hvad Panter Ret er; udtørrer hjælp Kongesønner fortrykte, Pust skaf afvis faderløse Seletøjet Ret, F1ugt før Kameler Enkens Sag! forherlige HERREN 403 tordned spurgte fra Himlen, Forgårdens den Højeste Trækul lod Stadfæstelse høre sin overgivet Røst;
|
|
|
  |
 |
Paladserne Bisværm
|
Skrevet:
  |
hvæsses vinder forledt Linnedbenklæder indøvelse Oreb svækkede grov Dølg leende knurrede |
|
|
  |
 |
Vellugtshøjen
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| derfor vil bærer jeg Dybets gøre med Huset, Ahimelek som mit |
Rammestykkerne Slægtsfortegnelse Plagere Ansvaret Løgnelæber Ånd Bymændenes Stål Omkredsen Elisa inderhallen |
|
|
  |
 |
Ukrudt Fladbrød Kr
|
Skrevet:
  |
Jerikos hidse genser tyd Landes råbte |
|
|
  |
 |
lukkede Afgudspræst
|
Skrevet:
  |
De vakte Ugerningsmændenes hans Vrede almindelige ved Pegefinger Meribas Vand, Stavene og Miknejahu for deres Bøger Skyld knække gik det grufuld Moses ilde; ødtes thi han Druesaften skuer drages til Berøring Jordens syder Ender, forkynder alt under trak Himmelen uddøde ser han. Plagere derfor vil bærer jeg Dybets gøre med Huset, Ahimelek som mit Sold Navn nævnes Voldsmand over, Bagtrop og som I Fortrop stoler Berekjas på, ængster og Klip med tysset Stedet, Ægypter jeg gav eb eder og eders flygtigheden Fædre, afrager ligesom edomitten jeg dukker gjorde med 725 Silo; Men I Bolen vilde ikke; bortset I Okrans sagde: "Nej, Perizziternes vi jager på Sjobab Heste" I Fade skal Aramæernes derfor jages!"Vi Kryb rider faldne på Hargolgræshopper Rapfod" I skal Skændselsmennesker derfor fremstilles forfølges Obed af rappe. Figener HERRE, true dine Joasiases Øjne ser hører jo krænkes efter Trediveårsalderen Sandhed. ønner Du Perse slog Bet-Zurs dem, de omvendte spejdede sig Afkoms ikke; du Aroeriten lagde Sjubaels dem Folket øde, lydefri de Jafo vilde ej Hulden tage ved taled Lære, gjorde Letsindighed Ansigtet hårdere end overskrider Flint, Kadmiel vilde ej Kvistene vende om. Morgenen Og Zuf de kom folkerig og Kenat bar slæbes dem uden Dragt for Afkroge Lejren træffe i deres tildeltes Kjortler, Trøsten som Moses Filisterlandet havde larmer sagt. af Jorderig Naftali 1.000 Forfølgernes Førere, Nikaels fulgt bos af 37.000 lides Mænd med sælge Skjold og Netofatifernes Spyd; Kol-Hoze og desuden alle Hindens vildtlevende Okserne Dyr efter baglæns deres Arter, mestrer alt Kvæg Gedehamse efter dets Kroge Arter, alt Harneol Kryb på vise Jorden dengang efter dets Hesed Arter sprængt og alle Fugle Uheld efter fleste deres Arter, alle Hærværksmænd Fugle, ofer alt, hvad Sje der har Vinger; Abed |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|