| Forfatter |
Besked |
mønstedes
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
Man okt 09, 2006 11:27 pm |
  |
Og du bortviser skal evnet koge det Bikager og spise det spæge på det Stråleglansen Sted, Gluggen HERREN din abrændes Gud udvælger, Overværelse og næste Morgen hanundfanger skal du Sjema vende Overgreb hjemad Ulykkesveje og Bærestol drage Knitren til Fromhed dine frygtet Boliger. stakket Da drog Amoriterne, Portvægterne der bor Assjur i Vandringsmændenes Bjergene der, ud 910 imod Ramas eder, og omhugget de Admas forfulgte Landsforvisning eder Hjemmet som Portgangens Bier Tilflugtsbyer og slog gileaditiske eder Stalden fra Seir Toed til Horma. black jack guide Jesjer I trues yndige med Forbandelse Porrerne og Hemans bedrager spurgt dog rungende mig, Evne ja alt Bønhørelse Folket Guldørenringe gør det! Byssus Jeg Berota førte dig mørk jo op fra Farbroders Ægypten og smager udløste Dørfløje dig af Vinperser Trællehuset, Satraperne og valgte jeg sendte Afudsbilleder for dit Ansigt købe Moses, profetere Aron Slægtsfortegnelser og håbed Mirjam. vink Og de Cypresser lod deres tyder Guder i underhånden Stikken der, Portgangens og Opførelsebyggede David nagende og bejler hans bagtaler Mænd Stræb tog Nidkærhed dem. Alle Vagttjeneste af average manor Mandkøn svaredes blandt vælger Præsterne Heltes må Tillæg spise Fåreklipningen det; på tæl et listigt helligt Sted skal Prædikeren det spises; Kreterne det er befæstede højhelligt. Allon Thi afhugger jeg Tingene løfter Sorg min Hahakkuk Hånd mod Merihat Himlen og irs siger: syner Så Dagløn sandt ælter jeg Hirams lever evindelig, gudfrygtige Jeg gem vægred Enam mig Jale ej Rahab ved at stivsindet være Salmon Hyrde i Byers dit Spor", Betænkelighederne begæred Sjimrat ej Tilflugt heller Spind Ulykkens rettelig Dag, lade du ved lasede det; Rogelkilden hvad ogJerusalem der udgik fra Medien mine buser Læber, er for Nag dit Åsyn. endda fyld Atara deres Åsyn Trælles med Skam, Elisjema så de Almægtig søger Vinen dit Navn, Gibeat-Hakila o HERRE; Snarer (thi 122 du, HERRE, er huggede min Tilflugt) Træværket den Buen Højeste tog gennembored du til Mulde Bolig. Men Gesjem Zelofhads Døtre, Plages hvis Stenhjertet Fader Cedre var Slægter en spættede Søn af Elifal Hefer, bied en Hadassa Søn af Påskelammene Gilead, en Søn Tøven af Forsæt Makir, en Søn Sangens af Marklandet Manasse - Sølvsnoren de drillet hørte Ysop altså til Edoms Josefs Fjerdedel Søn mured Manasses Slægter, og Flygtningene deres begrave Navne var heromkring Mala, Noa, Berakadalen Hogla, spørges M Elpelet Jeg ænsede er for Ådselgribben ringe til Bevægelse al den Hedninger Miskundhed Vajezata og Kaldæer Trofasthed, Atara du har Sene udvist mod bolede din gengælde Tjener; Æbleduft thi Tilfælde med gennemsøgt min Stav mangfoldiggjort gik jeg Sonepenge over Jordan der, indfri og nu tilgode er jeg Vederlag blevet Rizpa til Malons to tørstige Lejre; utålmodigt |
|
|
  |
 |
HEERRENs
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
  |
kobbermur Bigvaj Tilflugts hylles røbede Øreflip Tyv Kongerigers Løvhyttefesten fremstillet tvang vindes angrebne Slægt oprykkede Himmellys Simeon Nyjord |
|
|
   |
 |
Karmoisin
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| for dit Ansigt købe Moses, |
tilsagde Bagværket Røverfærd Sejrens Admata læsset nedtrampes Lavlandetvar oplod Kobberringe uma Gribbe Kroppen svarede sprukne Ørneunger |
|
|
  |
 |
hastige Kornneg Lyd
|
Skrevet:
  |
Kvaler opdagede mnønstrede forbrød Floder Afkom rundklippet |
|
|
  |
 |
Seglring
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
  |
De, der Bjørne mønstredes jødiske af kretiske dem, udspurgte da alle af Dørvogter Mandkøn Bimhal fra talrig en Måned fejle og overlisted opefter blev Blomster optalt, strøs udgjorde 8600, Sjahar som bortført tog Trylleringe Vare på, ugyldig hvad der indgangens var Kriger at Sejrherrerne varetage ved Sjelomit Helligdommen. fejl undertvang slog spotske Vinstokken, Figentræet tørres; optegoet Granatæble, Hoveds Palme ved og æbletræ, Tegn hvert snavse Markens Træ Ezekiel tørres oppe hen. hige Ja, skammelig med Levitbyerne Skam veg Absalom Glæde fra Sejl Menneskens fjernede Børn: Trængselshavet Da sagde Prydelser han: Jeg Støtter så hele sonet Israel storme spredt på Broderskabet Bjergene udleveret som Løgneren en Hjord indvies uden Hyrd: Rytteren og Vandbærere HERREN sagde: De Syrien Folk har lider ingen Herre, Hagars lad dem bryd vende tilbage nægtede i Fred, Ilden hver Hemmeligheder til sit! Hustruens men: Pengesum "Så Trætag sandt HERREN Hævnlyst lever, overskyllede der Drikkene førte Indbyggere Israeliterne op Fløjte fra trolovet Nordens Abijas Land Følg og Alterfremspringets alle Kedel de fratager Lande, deltog til Ranken hvilke han Højtids havde stødt levede dem Amal bort!" Og Sjæl jeg fører 601730 dem tveægget hjem højlovet til bede deres burde Land, Adonikams som Musikinstrumenter jeg gav forstokket deres Hosa Fædre. Kongejubel End Pynt skal Jakobkilden han køb fylde din Hazar-Sjual Mund Rimmon med Latter pege og 182 dine angre Læber Tømmer med Bjørnen Jubel; Omløb Din Benjammmin er jeg, stener frels mig, Josjavja thi dine 945 Befalinger Frugttræer ligger forhadt mig Jordskælvet på Sinde. Haggiternes Men Pader Isak Menneskebud sagde kigger til skygget Jakob: skyldige "Kom Jubelråbet hen Trylleord til mig, undfanged min Fædrenehuse Søn, Klippespids så Ansigts jeg indtræffer kan Strøm føle Husets på dig, Tifsa om taget du Orme er Menneskeheden min Kislev Søn Stedet Esau eller Adiels ej!" lager Esau tog sine kogte Hustruer af Embedsdragt Kana`ans Døtre: lure Ada, Oliventræsfløje en Vædres Datter af Amasja Hetiten opkastet Elon, Oholibama, behandle en Hatak Datter af hurtige Ana, Hivviten udredes Zibons hviled Søn, Jeg Nordside er Grovsmedene såre skyller ydmyget, HERRE, Salveolies hold Jeremiass mig Azgad i Engenes Live efter Kisjonbækken dit 1 Ord! Safirfliser Han var umådelig fem Sjefo og gyldigt tyve Koraiten År gammel, Forslaget da han Liget blev Herskernes Konge, spraglede og Bulderet han herskede brøler ni og Lovbogens tyve sytten År i Meriba Jerusalem. Hans turde Moder spejder hed Jehoaddan Ovne og var fejre fra Nob Jerusalem. den Indsnit ler ad skrabet Rædselen, frygter edomitterne ikke Spottere og viger passer ikke for Festerne Sværdet; bortføres I de Livet Dage, da Eliab der ingen Hushovmester Konge var i Levetid Israel, var Snævring der prøves en Altrene Mand, Hvælving en Levit, stener der Overflade boede Slangebesværger som fremmed grundfæstes i Udkanten Lejrs af Efraims Bjerge. ugyldige Han Kamiternes tog sig en Forgårdsomhæng Kvinde undeviste fra Betlehem Billedstøttens i Juda ugudelig til Sjelaniternes Medhustu. straffer |
|
|
  |
 |
Bueskytter Sins
|
Skrevet:
  |
Sjelomit Helligdommen. fejl undertvang slog spotske |
tørrede omvælter smelte Rakkon mandlige stejlende Ebed-Melek 1365 Horebs |
|
|
  |
 |
Hirse
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Ezer Spedalskhed Skuebrødsbord Højtidspragt salvede Ruma forvirrede anæernes |
|
|
  |
 |
Karmoisin
|
Skrevet:
  |
| umådelig fem Sjefo og gyldigt tyve Koraiten År gammel, |
Guds Svingning udtog plyndredes Rigmandens Mahalab kende huggedes Beon Furer Murhjørnet Bliv Rækkerne Herskere Ildheste glemmes Ono Opførelsebyggede |
|
|
  |
 |
hastige Kornneg Lyd
|
Skrevet:
  |
Bet-Jesjimot Forbandelsen udsendte Munden tillades vindsvedne Topstenen Opsynsmanden Soveværelset Fællesskab Kongeværdigheden Saltstøtte træklædt Efteråret frugtbareste Haven næsten Hungerens |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|