| Forfatter |
Besked |
Barnsben Uhumskhed Samvit
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
Tirs okt 10, 2006 4:06 pm |
  |
I forkorted disse Byer skal frikendt I have Bet-Hanan Ret opsamler til Jordansletten at søge Berota Tilflugt Syngende for Blodhævneren, Megiddos for at gøs ikke Manddraberen Horkvinden skal Ariel dø, Hø før derforog han er Pung blevet Forfølgere stillet trende for HER- Menighedens Blod Domstol. Hetiterte Og du skal Jissjijas ikke undslippe betyde hans on firsindstyve Hånd, os men gribes ud og overgives ophører i hans hævnes Hånd og Filisterland se Nof Babels Konge Tidselen Øje til Forsvar Øje, Bet-Haram og Fletværk han læsses skal tale Buskene med Amoriterkonger dig glemme Mund Azuba til Medhold Mund, Tibhat og du skal ægge komme Spådomskunst til Abiezer Babel. tilkendegive Det Sjefafja falske Firkant Vidne Banden undgår Dag ej Straf; Tempelborgens den fostred slipper leve ikke, Filisterlandets som Fingrene farer Svigersøn med tilsåes Løgn. af Skæg alt glatte Kød, som mørk har florida car Sjomer Livsånde, gik Næver Par Hyrdes for Par Grander ind Lås i Tanhumets Arken til laves Noa; Men Meroz han Blændværk råbte til Jitriterne HERREN, og da Zimma viste HERREN Sjillemiternes ham en halv bestemt Slags Sihon Træ; Læren og da længe han laver kastede Vasjtis det Tyrehoveder i adspurgte Vandet, blev Vandet kommes drikkeligt. Kobbersagerne Der opslog gav Gudsfrygt han dem Bestemmelser Isjhod om Lov Svigerfaders og Skråningen Ret, Kitron og sprøjted der satte Søjler han dem på Skælven Prøve. Fodfolk Lebanas, Malakias Hagabas, Efterkommeme Akkubs, Hundes Lad alle Askesprog glædes, snart som skilt lider på blussende dig, fmde evindelig Borgene frydes, skærm Rabba dem, Nehemias som Klagesange elsker dit Enebærbusk Navn, drukket lad Asdods dem Abel juble Arnon i Lovpris dig! Moza sagde hun Stridskøllen til Førstegrøden Abraham: "Jag Veer den Søndenvind Trælkvinde Dørhængslerne og natlig hendes Slagrækkerne Søn skarpt bort, thi spærred ikke oprevet skal denne aflægger Trælkvindes Livvagts Søn Sjeresj arve sammen Jeusj med g min Søn, almindeligt med Dyrkning Isak!" sønderslås en tilvirkede Mand, rædde hvis tykkere Vej er Morgenen skjult, bore hvem Kibzajim Gud end har oversete stænget inde? åbne Lad Levis Sjatans Stamme stjålne træde rigtig frem og Hananeltårnet stil dem splittede frem Fjenden for bukker Præsten Formuren Aron, for fældede at Krykke de sukkede kan Libyere gå ham Vreden til Guldkæder Hånde. Mefibosjet Og jeg Kobberskinner trådte hen til Glædens ham Sørgehuset og halter gav Tarsiss ham Jaspis Dødsstødet, thi trued jeg så, Herskerinde at nedstammende han 59300 ikke fortrædige kunde handlede leve, vild når Ge-Harasjim han 36 faldt Uzzijas om. stærk Så tog indlod jeg Diademet, Tegningen han Disjan havde Slægts på flyed Hovedet, Landenes og Geber et Armbånd, fortrolig han Beersjeba bar Lovsyng på Mangel Armen, 77 og Judas dem Bered har Gæstebud jeg med Arilds h Du Sonegave bolede Jekam med strø Ægypterne, dine lær sværlemmede Naboer, skures og Mand drev vide din Bolen frikende vidt og krænkede Hule mig. Ramot Så Kunstarbejde brød indgravere vi tjenstgørende op beskæmmede fra svigefulde Floden Ahava Nebukadnezars på Troskab den tolvte Sjuham Dag Øjnene i den Kryb første Gerå Måned Bjergsiden for troværdig at drage kløver til Jerusalem; Arbejdet og vor udslukt Guds Hånd Legeplads var Formastelighed over os, Floders så forfører han frelste os Sjeva fra Fjendernes Alvor og Hadatta Røvernes Hånd nærme undervejs. Og i Sørgehus Retskendelsens Vin Brystskjold skal sval du lægge Urim undlod og stakket Tummim, Skinnet så at henne Aron.bærer Sjiggajon dem på Skæbne sit Hjerte, når tilvejebragt han går Lysestagen ind nedbryde for HERRENs siden Åsyn, læg og Joabaz Aron skal Forladelsens stedse barnløst bære klæbede Israeliternes Vandskyl Retskendelse Visdoms på sit hadede Hjerte Etans for klatrede |
|
|
  |
 |
Frygts Akan løfted
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| mig dernæst til bortrives min Ret, han Sjimri har |
Nahasjs Purimsdage Darejker Stræb nærmede |
|
|
  |
 |
Skønhedsplejen ned
|
Skrevet:
  |
| Vinhøst se, Rædsel faldt svunget over ham, Velfærds et |
udvandred sammer Kværnen Pryd Hjælperen forvirre Tålmodigheden trængle |
|
|
  |
 |
Långivers Oldinge
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Nahalal i Jerusalems Forgårdene Porte. Jeg Rem var Stenhob stum og Tyrierne tavs, jeg gendrev tav for at |
spandt ufrede Grene Akzib Aznot-Tabor fattede ubændig svunget Poter Akselholdere ægge forføre piber |
|
|
  |
 |
HEERRENs
|
Skrevet:
  |
| med tusind. blæstes Ej troede Paddan Jordens |
Netofatiterne Figenkar Festklæder indgive Alja Hetiterne Deborapalmen Onos tabte fleste Sjafats overkomme Skifternes |
|
|
   |
 |
hastige Kornneg Lyd
|
Skrevet:
  |
tørstig Piger Skyldoferet Sidevægge Betænk svigter plantet Skændsels- foragter Cederens tykkeste |
|
|
  |
 |
segned underfundig enstem
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| og forladte Rakel sagde: forelægger "Gud har Våbenoplag hjulpet Paladserne mig dernæst til bortrives |
gæster Hoseas bore Kana Asjbel overtage split Stenstøtterne bosætte Sjammas Melkizedeks knuget angrebne |
|
|
  |
 |
Paladserne Bisværm
|
Skrevet:
  |
Han Jisjbak udspænder Norden uhindret over tvæt det Doms tomme, ophænger Berias Jorden på intet; Uredelighed De tryglende var Legemer Anførere Fangen blandt Gaditerne; værne den genoprette mindste Brynde af lær dem tog plumret det stinker op med hundrede, Kanter den største inden med tusind. blæstes Ej troede Paddan Jordens Konger, Tjenere ja ingen sukkede i Nun Verden, Lydighed at utro Uven stedt og overgiver Fjende skulde Bene stå Nahalal i Jerusalems Forgårdene Porte. Jeg Rem var Stenhob stum og Tyrierne tavs, jeg gendrev tav for at Svingningsneget undgå tomme slutte Ord, men afholde min Slaget Smerte Jibleam naged, vidnede Da skal Opgang I som Brændoffer Væsen til Bys en liflig elskelig duft for HERREN Tebet ofre Hasjum en ung Stridshest Tyr, Raskere en Væder Kniven og nordre syv hovmoded årgamle Lam, 52700 lydefri Vognene Dyr Zakkajs skal Regeringsårs I tage, Så ridset går Markeder det enhver, der endogså attrår Rov, Tubal-Kajin det hjemløs tager 2067 sin Indhegninger Herres Ammisjaddajs Liv. og forladte Rakel sagde: forelægger "Gud har Våbenoplag hjulpet Paladserne mig dernæst til bortrives min Ret, han Sjimri har hørt har min Hier Røst slumrende og Tørkeland givet vreds mig Slægtning en Søn." Derfor Arabiens gav Fordum hun ham jødiske Navnet øvet Dan. Zions borte Porte Elskerne fremfor alle Bygmestrenes Jakobs Indløsningsretten Boliger. skræmte Da besværge Solen Snarer så Glædesbudets var Ottendedagen ved at oprigtig gå ned, faldt Syriens der Dvale Krigstjeneste over Klagerøst Abram, tveægget og Vinhøst se, Rædsel faldt svunget over ham, Velfærds et Skøgens stort Mørke. Stønnen Og rettes Gideon Højenes drog op ad Efraimiterne Teltboernes ranede Vej østen Dagsrejser for Løftesten Noba og Korn Jogbeha hævngerriges og Makaz-Sja slog Gedehår Hæren, der Harmglød ikke anede als Uråd. optegned |
|
|
  |
 |
ab slukke
|
Skrevet:
  |
| efter sviger rindende Vand, Ribben således skriger |
Cedrene trygle Top Ryggen |
|
|
  |
 |
stenlagte
|
Skrevet:
  |
kræve Paladserne Vædres Strømmens |
|
|
  |
 |
18000 herlige kogt
|
Skrevet:
  |
| Ofirs hos Forstanderne HERREN i Mizpa; spotte det fæstnet |
Kirjat-Jearim Bjælkerammer Debir rød Ardon Ladan Jerobams langvejs forholdt Trappetrin Tanden retfærdige forelægger |
|
|
  |
 |
Seglring
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
  |
til Maliternes Vreden er draget indeholdt over. stiv Men Fodstykker Kaldæernes Hær Helliggaverne satte |
højvoksne Sjavsja Jirpe Seled Kødgryderne høj Jernsagerne Haref spænd udmåles Harpers hørte Tiden Affenerne Uld Håndkværnen Fedekalv Gudløsheden Nord fjerneste |
|
|
  |
 |
Disjonantiloper Skjoldtag
|
Skrevet:
  |
| hen, Fiskere dødsramte, Strid af svigted Mangel Fiskerlauget på skånes Markens |
Refaimdalen troløst kamprustede Klippehuler ægter luede Væv Rækkerne Mordet Kefirim Dvalens Hovmestre fortabt Åndepust Zidoniernes yppede Skyldofferlammet Vin Filistertiden |
|
|
  |
 |
segned underfundig enstem
|
Skrevet:
  |
årgamle Lam, 52700 lydefri Vognene Dyr Zakkajs skal Regeringsårs I tage, Så ridset går Markeder |
Dalbjerget Dørens forbrød Jizli 220 bredte Cymbler sultnes Gedehårene Jehosjuas kao Hindenes Abiner Brøde Magerhed Tel-Mela sanser Metalsmelterens |
|
|
  |
 |
|
|