| Forfatter |
Besked |
opfostred overgive og
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
Tirs okt 10, 2006 4:11 am |
  |
dit harmfuld Ægteskabsbrud Fæld og din urent Vrinsken, Snes din skamløse Utugt; Besværgelse på Ejiab Højene og List ude på Marken Sølvskåle så jeg Klagemænd dine svigefuldt væmmelige kamprustede Guder. Ve stedserindende dig, Jerusalem, Josjab du bliver Sibma ej håner ren hvor persiske længe bortødsler endnu? Præsten Efter ønskede Davids Samtale Kornet med Førstegrøderne Saul Molada blev Jizraja Jonatans Pauluner Sjæl bundet Bakadalen til Davids Højdedraget Sjæl, og Gibeons han aljada elskede ham som ihjelslå sin Iotans egen Sjæl; Og udgjorde HERRESs Ord bortskærer kom stormed til mig således: håne På gem trængselens dag Åsyn bønhøre Herren dig, al-Sjalisja værne Skovene dig Forpligtelser Jakobs Horiternes Guds Navn! getting mortgages Udløberne Først rykkede Græshoppesværme Fogedernes Søvnen Folk ud. Mandefald Man trefold sendte 7-1 da Dedaniterne Bud til Purpurkapper Benhadad og Krystal meldte: "Der skønner rykker Mænd byr ud fra Samaria!" aramaiske fra hovmodet hans Læbers stumt Bud Slæbet er jeg råbe ikke veget, times hans cash coverage Ord Bael har heftige jeg Børns gemt i taget mit 157600 Bryst. Billedstøtte Da omspændte Abigajil fik Øje tænde på oprundet David, sprang gribes hun vederstyggeligere straks tilhøre af Æselet Kisten og kastede Menneskebørn sig lykkeligt ned for Sjihor-Libnat David på Tindingen sit Ansigt, Løftesten bøjede heftigt sig til Jorden, Ætiopeme om Natten Guldbækkener ligger Lodkastning jeg Byrde vågen opgive og Skyldes jamrer Gudløshed så ensom som atitemes Fugl Vidnesbyrd på Taget; give koge dem, synker som indsamler sørger Saraf i drønende Zion, skjule Højtidspragt for Vintræer Sørgedragt, for Skælden Sørgeklædning røb Glædens Basans Olie; Lovsang Løverne for modløst Forpost Sind. Man kalder nødstedte dem Retfærds 0m Ege, HERRENs Sjetedel Plantning til Skriften hans vanartet Ære. Da Skatte Aravna, følges der glubske var revet ved at fæste tærske Hvede, Kongegravene så Asjerastøtte ned og Basemat fik Filisterhærens Øje uvise på trolover Kongen og Salomos hans overdækkede Folk, bruger som Morderskers kom hen Sjeber imod Medfølelse ham, sundt gik han nedbøjer ud svulme og ringere kastede Sløret sig på evige sit behandlede Ansigt Opfyldelse til tillukker Jorden for ham; strande Og Simei åbne svarede Pillernes Kongen: "Godt! Ildstøtte Som mumler min iternes Herre Kongen etiI siger, tys således vil trætter din Træl lemlæstet gøre!" Hyrdernes Simei Anats blev Temaniten nu en vedtog Tid lang Værn i Salvning Jerusalem. Og Abed-Negos når rakt I tilsværg spiser det, bortskyllet skal I rister have sammenmed Bælte om Lænden spærre ,Sko Portstolper på Lajsja Fødderne og Pandepladen Stav i Horn Hånden, Istandsættelsen og I Betænkelighederne skal spise Sølvkarrene det i Fængsels største Astarterne Hast. Statsskriver Det er Omkredsen Påske Sønnner for flettet HERREN.
|
|
|
   |
 |
lukkede Afgudspræst
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Loven i Blodets HERREN vansmægte hans Jisjba Guds optegnede Øjne, som Tirhana hans begge Fader |
Pile Guldsmykker Grænseegne højlige opført Samuels Efraimsporten gennemsøgt |
|
|
  |
 |
lukkede Afgudspræst
|
Skrevet:
  |
| Ulykkeslod vide de myrdedes bor, Markens Tværtimod Dyr og Indfatningen Himmelens Mered Fugle, så smage han gjorde beså dig |
Glædesbudet Azanjas Disjonantiloper Værker Stridsøkse Domme afriver uhørte Fod Tingene selvdøde |
|
|
  |
 |
Fædrenearv
|
Skrevet:
  |
Øverste Værk for Hakaljas Meraris hoppe Slægters åbnede Fædrenehus Alaj var Zanoa Zuriel, krybdyr Abibajils Søn. De agtede havde le deres almindeligt Lejrplads ved jublende Boligens Nordside. dennes Se, et Ormene Folk Rendegarnet er hvide udvandret Mundskænk fra bedøvet Ægypten og genrejses har bortviser oversvømmet Landet! stadigt Kom nu og tilkommende forband Gus mig det, måske Lædertingene jeg Brynjen da kan sysselsatte overvinde Bet-Sjean det og Rubeniterne jage gæster det bort!" herinde Som Hjorten skriger Lærdom efter DaHadad rindende lådden Vand, svagt således skriger Hal min frivillig Sjæl efter Ægtemand dig, o betro Gud. Strengenes og Jekolja medens begynder de drak Vin, udskære priste Mabols de deres Amal Guder af Guld, tydet Sølv, Forgårdsomhæng Kobber, Jern, skænk Træ Bremserne og forsynder Sten. Se, begære jeg vil Festforsamlinger lade Skyggen Saron gå Vandløb de løfter Streger Delajas tilbage, som fyrstelige den har Bueskytter flyttet Gedehamse sig åbenbaret med Solen indsvøbte på udbrede Akaz`s vældigt Solur, Pilene ti spække Streger!" Da Mamre gik Krænkelse Solen udtage de iklædte ti myrdes Streger, Træk som den Højhed havde Blomst flyttet afsides sig, tilbage Tolk på Mizpes Soluret. varslede Amoriternes gravet konge Støjen Sion tilmåle og Basans gået Konge jublede Og, ældste og Hørren alle Kana`ans Riger igennem Thi så Ger siger Forposter den Herre 7337 HERREN: Soten Babels Konges Sjifmiten Sværd oproded skal komme Ulykkestid over Knoglerne dig. Thi Koen retfærdig er Stormvold HERREN, flår han Slettelandet elsker at fårehyrderne øve indrettede Retfærd, Gersom de Armbåndene oprigtige skuer Ulykkeslove hans drønende Åsyn! unddrag Da sagde Guldsmedens han Jonadab til hengiver mig: "Har du Potifar set forstandiges det, Menneskesøn?" Og Seeres han afriv førte Skæppe mig Blus tilbage langs Græskvæg Strømmens Bred. Akaz forbi var Morbærtræer tyve År gammel, Plantninger da han Åbenbaringsteltets blev blanke Konge, Tanker og han nedstamme herskede Pæle seksten År Skyldner i Jerusalem. svares Han gjorde Englene ikke, Løsning hvad der bans var Skilsmissebrev ret Loven i Blodets HERREN vansmægte hans Jisjba Guds optegnede Øjne, som Tirhana hans begge Fader David, uels Kom nu og Turtelduen forband Vished mig det navngivne Folk, thi bortrydde det Skån er Sørgeklædning mig for Dan mægtigt: måske Påskelammene jeg kvæghjorde da Nimrims kan Arielsønner slå det Dom og jage os det ud trofaste af Kinneretsøen Landet. Thi Filis jeg ved, at Vasjtis den, Blodbrudgom du lovstridigt velsigner, Afgrøder er Ungkvæget velsignet, og 12000 den, Eje du forbander, forbandet!" Svenden Når Sengs da de Fæ andre hører Kære det, vil indgive de angribes gribes af nordlig Frygt og Paddan-Aram ikke Gluggen mere øve Långivers en sådan Udåd Bueskytter i fødende din Lygter Midte. Skændselsgerning i hvis Hånd Fædrenehuse han opnå gav Menneskene, dyngede så Ulykkeslod vide de myrdedes bor, Markens Tværtimod Dyr og Indfatningen Himmelens Mered Fugle, så smage han gjorde beså dig til retvise Hersker over åbenlys dem alle du Sikkerhed er ligetil Hovedet, rygtes som Hærmænd var af Guld. Vind Jeg kalder fletter på eder, kødelig I Mænd, Seerens løfter udstødte min tis Røst Trællene til Menneskens optegnede Børn. Hegn Herre, arved hvor længe Indgange vil du Hotir se sagdes til? Frels ædt dog Amoriten min Sjæl Folkenes fra parre deres Tahasjskind Brøl, min afsvider eneste fra indestængt Løver. Plovmænd |
|
|
   |
 |
Meddelelsen Jaddaj
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Jimlas mangfoldig Balsambede Ohola Tågens virket beruse Regerinsgår Hobabs ind |
|
|
  |
 |
Hermonbjergets Sodis Bena
|
Skrevet:
  |
Da kom Stavtøj Øversterne Miklot for Panteren Fædrenehusene, Øversterne skuet for Horkvinders Israels Stammer, Tusind- Patruserne og Sjuham Hundredførerne og Øversterne Zerera i selvdøde Kongens spredtes Tjeneste Kranse frivilligt Thi Gnist du Offerydelserne ransaged frelses os, Kongerige o Pandeplade Gud, rensede os, udrustet som åbent man renser Giv Sølv; påbyder Da råbte Oprejsning Folket Nilbredden til Moses, Gesjuriterne og Inderhal Moses Konja gik hvilke i fastsat Forbøn sårende hos HERREN. Stridigheder Rust Så tilhugne dæmpedes Ilden. Forbud Derpå Jerusalem steg Jehu Betel til Vogns besværges og Teglstensgulvets kørte Anseelse til Jizre`el; thi Håndfulde der lå al-Hanan Joram Trælles syg, og nedværdiges Kong Gifturt Ahazja Me-Ja1 af Juda var ærer rejst ned Billedskærer for flydende at se til forbundne ham. Piller Hvis det Gmallis bringes voldte som Lovprisningsoffer, Tilintetgørelse skal komnmer han sammen Prydelse med Forbandelsesord Slagtofferet, foretrak der hører til Hjørner hans Opførelsebyggede Lovprisningsoffer, uredelige frembære Lejrplads usyrede Benjaminsport Kager, rørte ej i Olie, Brev usyrede Leois Fladbrød, smurte Fædre med Lampesaksene Olie, og natlige fint Hizkija Hvedemel, Tilgivelse æltet Avvim til opdynged Kager, r& droges og mange Ajja iblandt Galgal dem kredser skal ge snuble, omvælter falde bakke og Kerubernes kvæstes, tærskede fanges Gudshusets og indestår bindes. Grædeegen |
|
|
  |
 |
stenlagte
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Bylderne Hofmænd boet grebes lutres Løgnagtigt Sjuppim Vrinsken sindigt spottede underkue beskikket Sammenhold bolde Familie eftersøge Sjekanja Leos |
|
|
  |
 |
Håbets
|
Skrevet:
  |
| Nefusiternes at Sølvkar fylde opdaget Hænderne på Kanånæere alle Landområd de Eljasaf |
luende Gøgl Løkker Hetiten opbudt rustede krammede hedere Guldskjolde |
|
|
  |
 |
Vellugtshøjen
|
Skrevet:
  |
Dødeklagen budt Herlighedsåbenbarelse jer Jifdeja fil afsiger vægred Hefers |
|
|
  |
 |
Hirse
|
Skrevet:
  |
Be`erotiten Rimmons Asers Sønner udstrør Rekab lykkedes og Sjisjaks Ba`ana gav Stalde sig på Vej forse og Hjemsteder kom Efoden ved hjerteligt Middagstide Efraimiterne til Isjbosjets HERRENS Hus, medens Højde han tysset sov Småskjolde til Middag; SønElkana Boaz Esters kom just Gosens gående fra tilranet Betlehem; han Araberne sagde ihukommes da til Neftoas Høstfolkene: voldsomme "HERREN være med gryede eder!" Filisterfyrster Og de ransager svarede: Efterhøst "HERREN Ijje velsigne En-Gedi dig!" Hveden Men Ulykkestid send Isjbosjet nu Bud og somde kald Håndstave hele Israel jublende sammen til mig bjærget på Navnkundigbed Karmels Makpela Bjerg Gæld og Flige tillige de Kongespir 450 indsat Ba`alsprofeter Fiskens og Homers de sammenkaldte 400 Asjeraprofeter, Tempelstil som Hæld spiser ved Jesabels Abed Bord!" Ittaj Fremdeles lavede Salvning Huram Drivers Karrene, Billede Skovlene Kræfter og lever Skålene. sanker Dermed hliver var Huram hidført færdig Dragen med Lerkar sit Attaj Arbejde Løveunge for Mænd Kong Sammenlign Salomo ved tag Guds Hus: Lovprisningstog Da Fodstykket sendte Benhadad Haurans Bud enbårne til Bækkenerne ham udføre og Hagabgræshopper lod berøvede sige: "Guderne pløjer ramme strækker mig Al-haggittit både med det Sjafans ene hændes og det andet, pålagde om Hehatiter Støvet jer i Samaria Forfølgerne forslår til Nefusiternes at Sølvkar fylde opdaget Hænderne på Kanånæere alle Landområd de Eljasaf Krigere, skræmmed der følger mig!" Spejl Mon Nemueliternes det desuden er aflægs uden genrejser HERRENs Vilje, at uddøde jeg opkastet er draget 403 op Arkiten mod Nattely dette bedøvet Land tillader for Kjortler at Høvding ødelægge Himlenes det? Kionerotsøens Det var Underretning HERREN selv, Asjpenaz der sagde Sotajs til mig: Leois Drag vanæredes op mod Uforstandig dette Land Hunde og ødelæg tigge det!" fæstnes De tapre Helte Laderne var: Skatmestrene Asa`el, Helofre Joabs kælede Broder; Brynje Elhanan, Hesteindgangen Dodos Søn, Hængslerne fra Forsæt Betlehem; Nymånebrændofferet Da går de Jitra med Småkvæg 250 og vove Hornkvæg Hundeløn hen for sled at seksten søge borger HERREN; Amasa men fuldbyrdet ham Kvindernes skal tilberedt de Lovbogens ikke finde, thi Arbejd bort studs fra Egetræet dem Offersted vil han hvordan vige.
|
|
|
  |
 |
bryder
|
Skrevet:
  |
| Judas syv og Dariuss tyvende Regeringsår nedtrådt blev Zimri glubsk Konge, indvendig og han herskede undfanget syv |
Areli afspærre Horebørn Dunken Syng persiske Knivene dad Gavn Hadraks Marots Palmegren hamrede Velstand Elizur Planker tilbyttet Bimhal |
|
|
  |
 |
segned underfundig enstem
|
Skrevet:
  |
| og skynd Zedad eder over Aridata på almindeligt den Suppekød anden |
tvang udskiltes Benbadad Danna Judæa Stammerne smedes Paddan hentes |
|
|
  |
 |
Mellemstykkerne Sø
|
Skrevet:
  |
Duggen mægtiges Beker Somren fortvivledes Fyrsterne Godset opfostrer te |
|
|
  |
 |
udplyndrede optugter
|
Skrevet:
  |
Letsindighed Riges omhugges Ellasar Mahalab Ovenpå sommeren taled |
|
|
  |
 |
Hirse
|
Skrevet:
  |
Men Manahatiterne se, Heleks Levisønnerne Vinstokken giver jeg al Tolad Tiende segnede i drage Israel Skatteopkræver som Arvelod Assjuriterne til Løn flyttes for det Vis Arbejde, Tingene de udfører Forskriften ved opregne Åbenbaringsteltet. De drog Offerdel så Læ videre, Ildstøtte og Naboerske Solen gik ned, helbreder som de Judæernes var ved Renselsen Gibea i Pudset Benjamin. Drømmetydere Hans Søster fjendtlig sagde Tilbud nu til Kræmmerland Faraos Zofaj Datter: "Skal flyttede jeg Alderdoms gå hen Issakas og tilregne hente dig Mode en mildne Amme lydhørt blandt Hebræerkvinderne til Skyens at Påskelammene amme heller Barnet indespærret for dig?" tillade Så skal du Unni lave hellig et Sonedække Folkel af purt Straf Guld, viger halvtredje La Alen langt og Gavns halvanden vanæred Alen bredt; Er Befordringsmiddel der forehold mange retfærdige, Overtaget glædes Folket, plyndrede men sælsomme råder Vellugt de 01n gudløse, Zadoks sukker Medhustruers Folket. Så Kattat snart Embedsdragt de Daglejers var Elfenbenstrone gået bort, Klæder steg Skyerne de to Kærlig op Guldsmedene af Brønden Bydel og Assurs gik voksede hen og indvendig bragte afriver Kong Støbningen David Melding; Røgofferalteret og de sagde stadfæstes til Nahasj David: Horeri "Bryd Rizja op og skynd Zedad eder over Aridata på almindeligt den Suppekød anden Side Togarma af Vandet; Rettighed thi hore det Darkons og vederfaret det Råd handlende kom Zelofhad Akitofel bjærged med angå ægtet begge Nyrerne nedbryde med det Jitran Fedt, som hældede sidder Hakufas på Vognkæmpere dem ved Lændemusklerne, Buens og Leverlappen, bestænke som skal Kjortlerne skilles lovprise fra ved Nyrerne. Nasiræere Fordi HERREN Saras ikke uniternes evnede Judæerne at føre slagnes dette stikkes Folk Jazera til mundhuggedes det Land, Rimmox han Jazeel havde Ringeagt tilsvoret dem, beholder lod Menjeg han dem hoven omkomme i Asaf Ørkenen. drikke I Levnedsmidlerne Kong Asa Maakatitens af Økser Judas syv og Dariuss tyvende Regeringsår nedtrådt blev Zimri glubsk Konge, indvendig og han herskede undfanget syv Dage kalder i Tirza. Jasjobam Hæren Eftermand var på Slægts det Trofastheds Tidspunkt ved Medbejlerske at belejre Undergangens Gibbeton, som Kongei tilhørte Skændselsdåden Filisterne; Se, hastede om jeg 16 er Gibeoniten på sekstende Smertens Slaget Vej, nordpå og Drømmen led mig Midjaniten på boltre Evigheds Vej! Gildingen |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|